ما پاسداران، حسینی هستیم و وجودمان را فدای انقلاب می کنیم

زارع کمالی در دیدار با گروه جهادی رسانه شهید اخلاص یزد گفت: ما پاسداران، حسینی هستیم و وجودمان را فدای انقلاب می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، همزمان با میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) و همچنین روز پاسدار گروه جهادی رسانه ای شهید اخلاص بسیج رسانه استان یزد با سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد دیدار و گفت و گو کردند.

 

زارع کمالی در این مراسم گفت: سجده شکر به جایی میآوریم که در سرزمینی زندگی می کنیم که همه مردم آن پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب هستند  که صحنه های آن را در راهپیمایی دهه فجر، دیدار با رییس جمهور، استقبال از شهدای گمنام دیدیم.

 

وی افزود: این نامگذاری مسئولیت ما را بیش از پیش سنگین می کند و سپاه را متصل به مکتب سرخ امام حسین (ع) می کند و پیام به پاسداران این است که ما پاسداران، حسینی هستیم و همه وجودمان را فدای نظام و انقلاب می کنیم.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد:  ما ثابت کردیم به پشتوانه مردم و جبهه مقاومت گوش به فرمان رهبری و امامین انقلاب هستیم و تقدیم بیش از چهل هزار شهید نشان دهنده گوش به فرمان عملی سپاه پاسداران است.

 

زارع کمالی گفت: به حول قوه الهی خبرهای خوبی در راستای جهاد علم و فناوری خواهیم شنید تا هم امید آفرینی داشته باشیم و هم این که می توانیم با تبعیت از امامین انقلاب به نقطه « ما می توانیم» برسیم.

 

وی افزود:  در سال آینده نیز خبرهای خوبی در بحث های مختلف رونمایی خواهیم کرد به شرط این که در جهاد تبیین و امیدرسانی اقدام کنیم.

 

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: در جنگ شناختی حرف اول و آخر را رسانه می زند و پایه اصلی جنگ سخت و اقتصادی، احتماعی، فرهنگی و نفوذ نقش رسانه اساسی است.

کد خبر 1254665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha