امیدآفرینی مهمترین جلوه سرود بچه های مسجد است

سیدی گفت: اجرای سرود توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری در آئین های مختلف جلوه خوبی به آن بخشیده و توانسته نقش اساسی در امیدآفرینی جامعه داشته باشد.

سید هاشم سیدی در حاشیه آئین تجلیل از اعضای گروه سرود کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه متعددی به مناسبت اعیاد شعبانیه به همت فعالان این کانون تدارک دیده ایم و بخشی از این برنامه اجرایی شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: در این ویژه برنامه از گروه سرود کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) که در ویژه برنامه انقلاب حضور فعال داشت و برنامه های مختلفی اجرا کرد تجلیل شد.

 

وی افزود: اجرای سرود توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری در آئین های مختلف جلوه خوبی به آن بخشیده و توانسته نقش اساسی در امیدآفرینی جامعه داشته باشد.

 

سیدی اضافه کرد: تدبیر برای اجرای کارهای هنری در کنار برنامه های فرهنگی می تواند جلوه خوبی به فعالیت ها ببخشد و زمینه گسترش فرهنگی با زبان هنر را مهیا کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) اذعان داشت: برپایی جشن نیمه شعبان از مهمترین برنامه های این کانون با محوریت ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت خواهد بود که همراه با برپایی ایستگاه صلواتی است.

 

سیدی یادآور شد: دیدار با پاسدار و جانبازان محله به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز از دیگر برنامه های بود که با شکوه خاص برگزار شد.

 

کد خبر 1254693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha