۴۵ زائر اولی‌ از محمودآباد در قالب طرح مهر درخشان رضوی به مشهد اعزام شدند

هاشمی نسب با بیان اینکه ۴۵ زائر اولی‌ از محمودآباد در قالب طرح مهر درخشان رضوی به مشهد اعزام شدند،گفت: اعضای این کاروان به مدت سه روز مهمان امام مهربانی‌ها خواهند بود.

سیدعلی هاشمی نسب-مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد -در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، بابیان اینکه افراد نیازمند و محروم که به جهت مشکلات مالی و ناتوانی توفیق تشرف به حرم مطهر رضوی را نداشتند، به همت خادمیاران افتخاری امام رضا (علیه‌السلام) عضو کانون زائر اولی‌های آستان قدس به آستان‌بوسی امام مهربانی‌ها مشرف می‌شوند، اظهار کرد:کاروان زائر اولی‌های این شهرستان هم‌زمان با اعیاد خجسته شعبانیه عازم مشهد شدند. 

 

وی افزود: ۴۵ نفر از محرومان و زائر اولی‌های این شهرستان اعم از برادران و خواهران مؤمن و دلباخته هشتمین امام شیعیان به صورت خانوادگیدر قالب کاروان طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند که ضمن زیارت حرم مطهر علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این اردوی زیارتی بهره‌مند خواهند شد.

 

هاشمی نسب یاد آورشد:  اعضای این کاروان به مدت سه روز مهمان امام مهربانی‌ها خواهند بود و روز چهارشنبه دهم اسفندماه به محمودآباد باز خواهند گشت.

 

وی در ادامه بابیان اینکه خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومین برای آغاز سال نو به صورت جدی و با قوت بیشتر در دستور کار خادمیاران رضوی محمودآباد قرار دارد، گفت: تلاش داریم کانون‌های خادمیاری در اسرع وقت از تمام ظرفیت‌ها و نیروها استفاده کنند تا در دهه‌ی سوم اسفندماه در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان به محرومین و نیازمندان به صورت ویژه خدمت رسانی شود.

 

هاشمی نسب اضافه کرد: در کنار اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس سایر خدمات همانند توزیع گوشت و بسته معیشتی، تامین جهیزیه نوعروسان، تامین لوازم التحریر و لوازم ضروری منزل، تامین داروی بیماران نیازمند، اجرای طرح«آقا حساب کردند»، توزیع نان صلواتی و... نیز مورد توجه خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) است.

 

کد خبر 1254694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha