جریان  ضدانقلاب با خط تحریف می خواهد روایت خود را از طریق رسانه ارائه کند

مدیرکل اطلاعات استان هرمزگان گفت: جریان معاند و ضدانقلاب با خط تحریف می خواهد روایت خود را از طریق رسانه ارایه کند و در این راه از بیان جعلیات و تحریفات نیز ابایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، بوستانی-مدیرکل اطلاعات استان هرمزگان- امروز در مراسم تجلیل از خدمات آیت الله نعیم آبادی که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال، بار دیگر نشان دادند که در خلق حماسه و کوبیدن مشت محکم بر دهان مستکبران و دشمنان، الگو و شاخص هستند.

 

وی افزود: مردم ما با حفظ وحدت و همدلی خویش در بزنگاه های مختلف ثابت کرده اند که در تبعیت از مقام معظم رهبری ثابت قدم و استوار هستند و نخواهند گذاشت دشمن در فتنه ها و هجمه ها به اهداف شوم خود دست یابد.

 

وی همچنین گفت: تاریخ هرمزگان با رشادت و دلیری مردم این دیار عجین است، چه آن که هم در عرصه انقلاب اسلامی و هم دفاع مقدس و هم دیگر عرصه ها، این مردم ولایتمدار خوش درخشیده اند.

 

وی تأکید کرد: بی شک یکی از ابزارهای مهم جهاد تبیین توجه به تألیف کتب و آثاری برای بیان نقش آفرینی مردم و مبارزین در پیروزی انقلاب اسلامی است تا نسل جدید بداند که میراث دار چه انقلابی است.

 

بوستانی افزود: جریان معاند و ضدانقلاب با خط تحریف می خواهد روایت خود را از طریق رسانه ارایه کند و در این راه از بیان جعلیات و تحریفات نیز ابایی ندارد.

 

وی همچنین ضمن اشاره به کتاب یاران امام به روایت ساواک به تبیین نقش مهم و کلیدی آیت الله نعیم آبادی در جریان مبارزات انقلابی و نیز خدمات ایشان در استان هرمزگان پرداخت و گفت: آیت الله نعیم آبادی عالمی عامل و ساده زیست و مردمی هستند که فعالیت ایشان در استان مملو از برکات بسیاری در ابعاد مختلف بوده است.

کد خبر 1254702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha