حُسن ختام یک سالگی قرار دوازدهم با ارائه بسته های متنوع خدماتی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از اجرای طرح «قرار دوازدهم» اسفندماه خبر داد و گفت: بیش از ۴۰۰ بسته کمک معیشتی برای این برنامه تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ اسفند ماه سال گذشته بود که سازمان اوقاف و امور خیریه، طرح ملی «قرار دوازدهم» را آغاز کرد؛ به نام و یاد امام دوازدهم که در دوازدهم هر ماه به محرومان و افراد کم برخوردار خدماتی ارائه می کند؛ هدف طرح این است تا از سویی یاد و نام امام زمان (عج) را در جامعه منتشر و از سوی دیگر فرهنگ انفاق و خدمت به نیابت و یاد و نام امام دوازدهم علیه السلام را ترویج و زمینه حضور همگانی را در این خدمت مقدس فراهم کند.

 

 

قراردوازدهم اسفندماه ۱۴۰۱ و در یک سالگی اجرای این طرح قرار است در امامزاده سید ابراهیم بهرمان از توابع رفسنجان اجرا شود و آنگونه که حجت الاسلام علی جلالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان می گوید: بیش از 400 بسته کمک معیشتی برای این برنامه تدارک دیده شده است.

 

اهدای حدود ۵۰ سری جهیزی، ۱۲۰ دست البسه با توجه به در پیش بودن سال نو، پخت و توزیع دو هزار قرص نان، سه هزار وعده غذای گرم و... از دیگر برنامه های قرار دوازدهم این ماه است که به همت اوقاف، خیرین و هیئت امنا انجام می شود.

 

طبق گفته مدیرکل اوقاف، با توجه به اینکه امسال نفر اول بخش ترتیل مسابقات بین المللی قرآن کریم از ایران و از کشکوئیه رفسنجان است؛ در برنامه قرار دوازدهم از فهیمه اصغرزاده، صاحب این رتبه هم تجلیل می شود.

 

برگزاری جشن های نیمه شعبان از ۱۶ تا ۱۹ اسفندماه جاری و اجرای طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفندماه تا ۱۴ فروردین ماه در بقاع متبرکه از دیگر برنامه های پیش روی اوقاف است.

کد خبر 1254710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha