عظمت رسالت اهل بیت (ع)، با جهاد تبیین امام سجاد(ع) جریان ساز شد

حجت الاسلام پاکدامن اظهارکرد: کربلا و عظمت رسالت اهل بیت علیهم السلام با جهاد تبیین و تلاش های امام سجاد علیه السلام جریان ساز و ماندگار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن -مدیر ستاد فهما خراسان شمالی- شامگاه شنبه در مراسم جشن میلاد امام سجاد علیه السلام و در جمع نمازگزاران مسجد امام سجاد علیه السلام بجنورد به شخصیت آن امام همام اشاره کرد و گفت: در دورانی که حاکم فاسد اموی یزید بن معاویه خیال می کرد که به ظاهر پیروز کربلاست، حضرت زین العابدین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها با جهاد تبیین، توانستند مردم را از واقعیت ماجرا مطلع کنند.

 

وی افزود: تا جایی که پیروز واقعی میدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام معرفی شد و هزار و چهارصد سال است که امام حسین علیه السلام کشتی نجات و چراغ هدایت بشریت است.



حجت الاسلام پاکدامن بیان کرد: کربلا و عظمت رسالت اهل بیت علیهم السلام با جهاد تبیین و تلاش های امام سجاد علیه السلام جریان ساز و ماندگار شد.



مدیر ستاد فهما خراسان شمالی با تأکید بر جهاد تبیین در شرایط کنونی و کمین مداوم دشمنان در حذف ارزش های انقلاب اسلامی، اضافه کرد: باید تلاش کنیم با الگو قرار دادن راه و سیره امام سجاد علیه السلام، بتوانیم ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی را معرفی کنیم.



این مراسم با مولودی و مداحی یکی از جوانان مسجدی و ذاکر اهل بیت علیهم السلام ادامه و پایان یافت.

 

کد خبر 1254712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha