فرهنگ کار و اشتغال‌زایی در کشور ضروری است

نبی تقویت فرهنگ کار و اشتغال‌زایی در کشور را ضروری دانست و گفت: ساخت کارگاه در مرکز ماده ۱۶ چهارمحال و بختیاری باید با اولویت و سرعت اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، علیرضا نبی روز یکشنبه در نخستین مجمع عمومی و انتخابات هیئت امنا و هیئت مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی چهارمحال و بختیاری که با حضور قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر و تعدادی از مسئولان استان برگزار شد، تأکید کرد: مجمع خیرین یاریگران زندگی تشکیل شده است تا با جمع‌آوری معتادان و هدایت آن‌ها به کمپ زمینه سلامت آنان فراهم شود.

 

رئیس هیئت مدیره مجمع یاریگران زندگی تکمیل چرخه ناقص بهبود معتادان از زمان آزادی از کمپ و جلوگیری از احتمال بازگشت دوباره به اعتیاد را ضروری و تصریح کرد: در مجمع خیرین یاریگران زندگی، باید واقعی تلاش و از هرگونه شعارگویی پرهیز شود.

 

وی یادآور شد: فراهم کردن زمینه‌های اشتغال برای معتادان علاوه بر حمایت از خانواده آنان نقش مهم و اساسی در تسریع روند بهبود اعتیاد دارد و در همین راستا راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغال‌زایی در چهارمحال و بختیاری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 

نبی تقویت فرهنگ کار و اشتغال‌زایی در کشور را ضروری دانست و گفت: ساخت کارگاه در مرکز ماده ۱۶ چهارمحال و بختیاری باید با اولویت و سرعت اجرایی شود.

 

حمید شیخی نیز گفت: ایجاد نگاهی نو به فعالیت‌های مبارزه با مواد مخدر از مهم‌ترین اهداف تشکیل و فعال شدن این مجمع به شمار می‌رود.

 

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: اشتغال‌زایی و رونق وضعیت معیشت خانوار می‌تواند در ارتقای بهبود معتادان تأثیرگذار باشد.

 

کد خبر 1254715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha