جاوید رحمان تحت سیستم و دستگاه‌های جاسوسی انگلیسی قرار داشته است

صبحی در خصوص رمزگشایی از انتخاب جاوید رحمان گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران گفت: جاوید رحمان تحت سیستم و دستگاه‌های جاسوسی انگلیسی قرار داشته است و در این دستگاه‌ها كار كرده است.

به گزارش خبرگزایر شبستان، امین صبحی كارشناس مسائل رسانه‌ای و روزنامه نگار در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص هیاهوی رسانه‌ای و سیاسی علیه ایران بر مبنای نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل و رمزگشایی از انتخاب جاوید رحمان گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران گفت: این فرد یك حقوقدان پاكستانی است كه تابعیت انگلیسی دارد و به جز زبان مادری، فقط به انگلیسی مسلط است.

 

 

وی با بیان اینکه جاوید رحمان تحت سیستم و دستگاه‌های جاسوسی انگلیسی قرار داشته است و در این دستگاه‌ها كار كرده است، گفت: در بهار امسال قرار بود جاوید رحمان به ایران سفر كند اما فعالیت‌های او در رابطه با موساد مطرح شد و انتقادات جدی به او گرفته شد.

 

 

این کارشناس مسائل رسانه ای ادامه داد: در ابتدای حضور خود در این عرصه فعالیت مرتبط با حقوق بشر، دیدگاه‌های متفاوتی را مطرح كردند اما همان زمان هم خیلی از رسانه‌ها به این مسئله پرداختند كه موضوع حقوق بشر از سوی كشورهای غربی تبدیل به اهرم فشاری علیه كشورهای مستقل شده است. گزارش‌هایی كه او تاكنون منتشر كرده است حاوی دروغ‌های زیادی بوده است. جاوید رحمان حتی با رسانه تروریستی اینترنشنال مصاحبه اختصاصی انجام داد و نشان داد موضع بی طرفانه‌ای نسبت به ایران ندارد.

 

 

صبحی با اشاره به اینکه جاوید رحمان در خصوص برخی از اعدام‌ها و اتفاقات داخلی جمهوری اسلامی ایران موضع ضد ایرانی اتخاذ كرده در حالی كه رفتارهای مشابهی در كشورهای دیگر از جمله فرانسه در برخورد با معترضین صورت گرفته اما این مسائل نادیده گرفته شده است، گفت: وقتی در ایران یك قاچاقچی مواد مخدر اعدام می‌شود یك پرونده حقوق بشری درباره ایران تشكیل می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1254766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha