نقش موثر هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ در ترویج ارزش های اسلامی

صفوی نقش هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ را در ترویج ارزش های اسلامی بسیار موثر دانست و گفت: هنرمندان می توانند در جنبه های مختلف هنری پیام های ارزشمند را ماندگار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،‌ سیدنادر صفوی امروز(یکشنبه،‌۷اسفند) در آیین تکریم و معارفه رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر اظهار کرد: امروزه شاهد توسعه و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در بین مسلمانان و دیگر ادیان جهان هستیم.

 

وی نقش هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ را در ترویج ارزش های اسلامی بسیار موثر دانست و افزود: هنرمندان می توانند در جنبه های مختلف هنری پیام های ارزشمند را ماندگار کنند، لذا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باید با استفاده از ظرفیت هنرمندان در این راستا اهتمام جدی داشته باشند.

 

فرماندار رضوانشهر به رسالت بزرگ فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: نقش ارزش های انقلاب اسلامی، توجه بر نقش بنیاد خانواده و ترویج و اشاعه روحیه کار و خلاقیت و ایجاد تحولی نو ، از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد انتظار است.

 

صفوی با اشاره به سیاست های دولت مردمی، خدمت رسانی به مردم را در هر سنگری قابل تقدیر و ارزشمند دانست و ضمن قدردانی از زحمات رئیس پیشین دکتر مجید شافعی و آرزوی توفیق برای ایشان در سنگری دیگر، برای بهمن غلامی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

 

در پایان با اهدای لوح سپاس از سوی فرماندار رضوانشهر از زحمات مجید شافعی قدردانی و بهمن غلامی با دریافت حکمی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر منصوب شد.

کد خبر 1254791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha