آمریکا و کشورهای اروپایی نمی‌توانند با گزینه نظامی ایران را تهدید کنند

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی نمی‌توانند با گزینه نظامی ایران را تهدید کنند، زیرا توانمندی‌های نظامی کشورمان به اندازه ای پیشرفت کرده که همه کشورهای غربی در حیرت قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار حسن حکمتیان امروز (۷ اسفند ماه) در جشنی که به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل عباس (ع) و گرامی داشت روز جانباز در شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: جانبازان عزیز در طول هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن تا دندان مسلح و حامیان شرق و غربش ایستادگی را به همه ما آموختند.

 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جانبازان با تبعیت از دستورات ولی فقیه زمان خود و تاسی از حضرت ابوالفضل (ع) که در دشت کربلا جان فدای امام خود بودند، به ما این نکته را گوشزد کردند که این راه باید ادامه پیدا کند و با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری مدظله العالی کشتی انقلاب را تحویل صاحب اصلی‌اش امام زمان (عج) بدهیم.

 

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی می‌دانند که نمی‌توانند با گزینه نظامی ایران را تهدید کنند، زیرا توانمندی‌های نظامی ایران به اندازه ای پیشرفت کرده و بالا رفته که همه کشورهای غربی در حیرت قرار گرفته اند.

 

سردار حکمتیان گفت: دشمنان دریافته‌اند که گزینه نظامی علیه ایران نتیجه ندارد و تلاش می‌کنند با روش‌های دیگر در مقابل حق خواهی‌های ما ایستادگی کنند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز را به جانبازان استان تبریک گفت و ادامه داد: ایستادگی مردم این استان در مقابل دشمن مثال زدنی بود.

 

رضا پارسیان نژاد گفت: نمونه این مقاوم بودن و از خودگذشتگی تقدیم بیش از ۱۰ هزار ۷۴۲ جانباز است که دو هزار ۶۸۲ نفر آن‌ها جانباز بالای ۲۵ درصد، ۷۰۰۲ نفر زیر ۲۵ درصد، ۵۶ نفر ۷۰ درصد، ۵۰ الی ۶۹ درصد ۲۲۷ نفر، ۲۵ الی ۴۹ درصد ۲۳۹۷ نفر، ۳۱۵ نفر آزادگان و ۱۸۹۲ شهید والامقام هستند.

 

وی فرهنگ شهادت را آزادی انسانیت دانست و یادآور شد: امروز عملی فرهنگی بر عهده ما بوده و آن ترویج فرهنگی است که کشور ما را از اشغال دشمنان حفظ کرد.

 

پارسیان نژاد با بیان اینکه این استان هزار و ۸۹۲ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده، گفت: ۳۱۷ نفر از رزمندگان این استان نیز آزاده هستند.

کد خبر 1254796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha