جانبازان و ایثارگران با تأسی از شخصیت حضرت عباس(ع) به مقام ایثار رسیده اند

رستمیان با اشاره به اینکه جانبازان یادگاران دوران دفاع مقدس هستند گفت: جانبازان و ایثارگران با تأسی از شخصیت حضرت عباس(ع) به مقام ایثار رسیده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سلیمان رستمیان طی آیین گرامیداشت روز جانباز که یکشنبه 7 اسفند در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد گفت: جانبازان و ایثارگران با تأسی و الگوبرداری از شخصیت والای حضرت عباس(ع) سال ها رنج جسمی که حاصل ایثارگری آنان است را تاب آورده اند و به جان خریدند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران البرز افزود: آلام و دردهای جانبازی برای رضای خدا از طرف ایثارگران تحمل می شود و آنانی که سعادت جانبازی نداشتند به عنوان یادگاران دفاع مقدس در جامعه ما هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: به تمام جانبازان عزیز به ویژه خانواده های آنان که شریک درد و رنج سال های مجروحیت تیر و ترکش دفاع مقدس هستند، سرتعظیم فرو می آوریم.

 

رستمیان ادامه داد: جانبازانی که سال ها در بستر جانبازی آرمیده اند و تنها چهار دیواری اتاق را می بینند، جز شرمندگی برای خود و خدا قوت برای آنان پیامی نداریم و خودمان را خادم و خدمتگزار این عزیزان می دانیم.

 

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز در بخش دیگر با اشاره به خدمات ارائه شده به ایثارگران، گفت: خدمات ما در چارچوب قوانین قانون جامع خدمات رسانی و قوانین برنامه های توسعه ششم، حداقل نیازهای جامعه ایثارگری را شاید نتوانسته است تامین کند، لذا ایثارگران سختی ها و مشکلاتی را تحمل می کنند.

 

وی افزود: دورانی که جانباز دوره میانسالی را طی کرده و به سالمندی رسیده است و نیازهای مختلفی را باید از لحاظ درمانی، نیازهای خانواده، فرزندان از لحاظ عاطفی که به دوران بلوغ رسیدند را برطرف کند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت:‌ اما با وجود مشکلات تمام اراده مجموعه بنیاد شهید بر این است که در این مسیر برای رفع مشکلات گام بردارد و امیدواریم با آینده روشنی که رهبر معظم انقلاب وعده ی آن را داده اند، این سختی ها را پشت سر بگذرانیم.

 

رستمیان اظهار کرد: ما براساس اعتقادات، شناخت و باورهای دینی که سال ها عمرمان را صرف کردیم، باید این مسیر را طی کنیم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: امروز با اقتدار در برابر ناحقی تمام دنیا به خاطر ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران ایستاده ایم، و در این راستا خانواده شهدا و جانبازان صبورانه برخی سختی ها را تحمل می کنند.

 

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز تصریح کرد: از تمام کسانیکه دستی بر قلم و تصمیم سازی و تصمیم گیری دارند، می خواهیم که برای جامعه ایثارگران بیش از پیش تلاش کنند، هر چند ما شاهد تلاش تمام مسئولین در رده های مختلف برای رفع نیازهای مردم به ویژه جامعه ایثارگری هستیم.

 

رستمیان در پایان با تقدیر از همسران جانبازان برای سال ها تحمل درد و رنج خاطرنشان کرد: از همسران جانبازان که سال هاست با سختی ها در کنار جانبازان مشکلات را طی و مدیریت فرزندان را بر عهده دارند قدردانی می کنیم.

کد خبر 1254807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha