جانبازان به معنای واقعی عمارهای انقلاب هستند

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیمروز گفت: جانبازان یادگار آزمایش های بزرگ ملی، الگوهای مقاومت و رشادت و به معنای واقعی عمارهای انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفیان -رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیمروز- با اشاره به روز جانباز  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: جانبازان، شناسنامه و هویت ملی ماهستند.

 

وی افزود: باید سوابق درخشان خود در میدان جنگ و نیز مهر و نشانی را که  از جنگ تحمیلی و جسم خود به یادگار دارند هرگز نباید از تاریخ  دفاع مقدس به نسل امروز دریغ کنند باید این خاطرات ارزشمند خود را که ثروت عظیم ملی برای نسل امروز و نسل‌های آینده بیان کنند تا همه بدانند این عزت و امنیت و اقتدار به  چه قیمتی به دست آمده است.

 

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیمروز  ادامه داد: جانبازان یادگار آزمایش های بزرگ ملی و الگوهای مقاومت و رشادت هستند و به معنای واقعی عمار های انقلاب است  که رنجهای زیادی را با خود حمل می‌کنند وصبوری میکنند تا پرچم انقلاب و امام و شهدا را حفظ کنند و راه اصیل انقلاب را  به ما نشان بدهند.

 

اشرفیان تصریح کردبهترین الگو و قهرمانان  ومیهن دوستان واقعی برای نسل جوان جانبازان سرافراز و ایثارگران ما هستند که برای حفظ این آب وخاک تاآخرین نفس وآخرین سنگر مقاومت کردند

 

کد خبر 1254819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha