دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در زنجان برگزار می شود

دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در زنجان برگزار می‌شود.

 

این جشنواره با هدف جهت دهی به بسترهای زلال و جاری آفرینش‌های فرهنگی و هنری برگزار می شود و تمامی هنرمندان و فرهیختگان مشتاق امام رضا (ع) در قالب کتابخوانی و هنری با محوریت کتاب‌هایی که وجود دارد می‌توانند شرکت کنند.

 

در این دوره از جشنواره یک بخش ویژه هنری با محوریت کتاب؛ ۵ حدیث از امام حسن عسگری (ع) اضافه شده که شامل رشته‌های هنرهای تجسمی، دست سازه، داستان، شعر و هنرهای دیجیتال است.

 

اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه و آموزه‌های آن‌ها با گسترش فعالیت‌های کتابخوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع)، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) ،تولید محتوای ادبی و هنری کتابی محور با فرهنگ معصومین در جامعه اهداف اصلی برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی است.

 

گروه سنی جشنواره نیز شامل گروه خردسال (سنین کمتر از ۷ سال)، کودک (۸ تا ۱۲ سال)، نوجوان (۱۳ تا ۱۷ سال) و گروه جوان و بزرگسال برای سنین بالای ۱۸ سال است. همچنین علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند تا یکم تیرماه ۱۴۰۲ از طریق آدرس http://razavi.samakpl.ir اقدام کنند.

 

کد خبر 1254831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha