اعضای بسیج خواهران لاهرود به دیدار پاسدار پیشکسوت و جانباز حریم ولایت رفتند

فرمانده و اعضای پایگاه بسیج خواهران شهر لاهرود همزمان با اعیاد شعبانیه به دیدار پاسدار پیشکسوت و جانباز حریم ولایت، اسماعیل دستگزار مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) رفتند و روز پاسدار و جانباز را به وی تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، همزمان با ایام ولادت با سعادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، روز پاسدار و قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل (ع)، روز جانباز و فخر الساجدین حضرت امام سجاد (ع)، فرمانده و اعضای پایگاه بسیج خواهران الزهرا (س) شهر لاهرود به دیدار پاسدار پیشکسوت و جانباز حریم ولایت، اسماعیل دستگزار مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) رفتند و روز پاسدار و جانباز را به ایشان تبریک گفتند.

 

دستگزار جزو مدیر مسئولان فعال و پرتلاش کانون های مساجد است که در راه اعتلای فرهنگی عمومی در مساجد گام های بزرگی برداشته اند.

 

فرمانده پایگاه بسیج خواهران در این دیدار، ارج نهادن به مقام والای شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و پاسداران انقلاب اسلامی را یک تکلیف و وظیفه همگانی دانست و به فراگرفتن درس ایثار و شهادت و عزت و اقتدار از آنها تاکید کرد.

کد خبر 1254839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha