کمیته‌ای از نمایندگان تشکیل شده و به میدان رفته و وضعیت  ارز را بررسی کنند

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: کمیته‌ای از نمایندگان تشکیل شده و به میدان رفته و وضعیت ارز را بررسی کنند تا ما پاسخ قانع کننده‌ای برای مردم داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌ روح‌الله نجابت در تذکری شفاهی در ادامه جلسه علنی صبح  امروز دوشنبه (۷ اسفند) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس گفت: در جلسه نوبت صبح روز گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از همکاران در موضوع ارز بیان کرد که قرار است کمیته هماهنگی ارز توسط دولت تشکیل شود. از نظر بنده در این جنگ ترکیبی که ادامه اتفاقات پاییز است نقش مجلس معلوم نیست. اگر دولت نخواهد کمیته‌ای تشکیل دهد چه می‌شود؟

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده استدعا دارم در این شرایط که مجلس شورای اسلامی مشغول بررسی بودجه است به موضوع ارز نیز توجه شود، مردم از ما سوال می‌کنند که قیمت ارز چه می‌شود؟ شأن نظارتی مجلس باید فعال شود. پیشنهاد بنده این است که کمیته‌ای از نمایندگان تشکیل شده و به میدان رفته و وضعیت را بررسی کنند تا ما پاسخ قانع کننده‌ای برای مردم داشته باشیم.

 

وی  تصریح کرد: مردم از ما می‌پرسند که نتیجه جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی در خصوص ارز چه شد؟ بنده از رئیس مجلس می‌پرسم که نتیجه این جلسه چه بود؟ بنده پیشنهاد دارم که کمیته‌ای از طرف نمایندگان برای کنترل قیمت ارز تشکیل شود.

 

فتح الهه توسلی،عضو کمیسیون اقتصادی نیز در تذکری، گفت:  نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحاتی که معاون اول رئیس جمهور در خصوص قیمت ارز در جلسه غیرعلنی ارائه کرد قانع نشدند. وضعیت اقتصادی کشور قابل توجیه نیست و نمایندگان به شدت در معرض انتقاد هستند.

 

وی اظهار کرد: مردم در حوزه های مختلف اقتصادی با مشکل مواجه هستند. بازار ارز، خودرو و مسکن کاملا به حال خود رها شده است. به نظر می رسد دولت هیچ برنامه معینی برای این موضوعات ندارد.

کد خبر 1254865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha