۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان زنجانی توزیع می شود

به گفته اسلامی، در راستای طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد، ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم به همت کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می شود.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا کمک های مردمی در قالب رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در حال انجام است و در این مرحله نیز به مناسبت اعیاد شعبانیه توزیع گوشت قربانی در دستور کار است.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای کمک به نیازمندان طرح مشترک توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

 

به گفته این مقام مسئول، این طرح در چند مرحله انجام شده است و در این مرحله 1200 بسته گوشت گرم توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در بین نیازمندان استان توزیع می شود.

 

اسلامی ادامه داد: در توزیع گوشت های گرم 50 باب کانون فرهنگی  و هنری مساجد استان زنجان مشارکت دارند و مقرر شده است تا گوشت های قربانی به تعداد 500 بسته در زنجان، 50 بسته در ایجرود، 100 بسته خرمدره، 50 بسته سلطانیه، 100 بسته ابهر، 50 بسته در ماهنشان و 350 بسته در خدابنده توزیع شود.

کد خبر 1254887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha