گفتمان مهدویت و انتظار شاخص برنامه کانون مسجد شهید آقایی است

شریعتی با اشاره به اهمیت گفتمان مهدویت و انتظار گفت: نهمین جشنواره رایحه انتظار با هدف تبیین فرهنگ مهدویت برپا می شود.

علی شریعتی در گقت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای برنامه های مناسبتی اعیاد شعبانیه گفت: هدف از برپایی ویژه برنامه اعیاد شعبانیه با محوریت کانون های فرهنگی هنری تحقق گفتمان مهدویت و انتظار است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آقایی اظهار کرد: برنامه ریزی هدفمند فرهنگی در جریان برپایی آیین جشنواره رایحه انتظار در قالب برنامه صدا و سیما، با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه است.

 

وی با اشاره به جریان سازی فرهنگی برای تبیین فرهنگ انتظار ادامه داد: توجه به معارف الهی، گفتمان مهدویت و انتظار در قالب یکی جریان سازی فرهنگی برای تحقق آن اهمیت اساسی دارد. 

 

وی توضیح داد: کانون فرهنگی هنری شهید پآقایی در نهمین دوره برپایی جشنواره رایحه انتظار جوایز خوبی را نیز برای منتخبان در نظر گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آقایی کرج خاطرنشان کرد: علاقمندان به منظور شرکت در این دوره از جشنواره می توانند آثار خود را در قالب دلنوشته، نثرادبی، یا حرف و سخن خود به محضر امام زمان(عج) به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۹۴۰۲۶۱۱۴۲ به همراه کدملی، تحصیلات و نام و نام خانوادگی ارسال نمایند. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1254892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha