اعزام مبلغ دینی و کارشناس مهدویت به مساجد روستایی

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان شمالی، اعزام مبلغ دینی و کارشناس مهدویت به مساجد روستایی و مناطق محروم و برگزاری دوره های مقدماتی «معارف مهدوی» را از جمله برنامه های ویژه نیمه شعبان معرفی کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی دانش طلب -مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان شمالی- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با تبریک اعیاد شعبانیه و نزدیک شدن به نیمه شعبان، به اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتی این ایام اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره های مقدماتی «معارف مهدوی»  توسط بنیاد مهدویت طراحی شده که در این ایام انجام می شود.

 

وی اعزام مبلغ دینی و کارشناس مهدویت به مساجد روستایی و مناطق محروم را از دیگر فعالیت ها نام برد و اظهارکرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی «در امتداد ظهور» هم با همکاری شهرداری و دیگر دستگاه‌ها برنامه ریزی شده است.

 

حجت‌الاسلام‌ دانش طلب، به اعزام کاروان شادی گروه‌های سرود و سخنرانی به مناطق مختلف با همکاری تشکل های مردمی در روز نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: سه شنبه های مهدوی هم به همت تشکل های مردمی اجرایی می شود.

 

وی، آذین‌بندی و فضاسازی سطح شهر توسط شهرداری و ادارات،دیدار مهدی‌یاوران با نماینده ولی‌فقیه در استان و تجلیل از مهدی‌یاوران فعال با هماهنگی بنیاد مهدویت را به دیگر برنامه ها افزود.

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان شمالی، با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های مهدویت در دستگاه‌های اجرایی، حوزه‌های علمیه خواهران، مساجد و دانشگاه‌های استان برنامه ریزی شده است، اظهارکرد: اکیپ‌های پزشکی هم در قالب کاروان سلامت به مناطق محروم توسط بسیج جامعه پزشکی اعزام می شود.

 

برگزاری صبحگاه مهدوی نیروهای نظامی و تجدید عهد با امام زمان(عج)، برگزاری جشن در مدارس با حضور مربیان مهدوی، برگزاری دعای ندبه در مساجد و بقاع متبرکه و اجرای نشست‌های مهدوی با موضوع سبک زندگی مهدوی ویژه دستگاه‌های اجرایی، از دیگر برنامه هایی بود که حجت الاسلام دانش طلب به آن اشاره کرد.

 

وی، برگزاری مراسم احیا شب نیمه شعبان در مساجد و بقاع متبرکه، گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد،  توزیع بسته‌های حمایتی برای خانواده‌های نیازمند، اجرای جشن نیمه شعبان با عنوان اجتماع بزرگ منتظران با همکاری شهرداری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دستگاه‌های فرهنگی را دیگر برنامه ها اعلام کرد.

 

 

کد خبر 1254918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha