باید قدر صلابت و قدرت موشکی ایران را بدانیم

سردار مرادحاجتی، با بیان اینکه باید قدر صلابت و قدرت موشکی ایران را بدانیم، گفت: همچنین باید تلاش شود، در دیگر حوزه‌ها از جمله اقتصاد و معیشت مردم هم تا همین سطح، خودمان را مستقل و بی‌نیاز کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار عبدالرضا مرادحاجتی، امروز با حضور در جمع کاروان‌ راهیان‌نور 200 نفری دانشجویان هوافضا، با اشاره به قدرت نظامی ایران در چند سال اخیر اظهار کرد: اقتدار امروز نظامی ما مرهون تجربه دوران دفاع مقدس است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: در زمان جنگ تحمیلی، همه سختی‌ها را متحمل شدیم و آزمون و خطاهای بسیاری را تجربه کردیم تا امروز به یکی از کشورهای قدرتمند و مقتدر حوزه نظامی در منطقه و بلکه دنیا تبدیل شویم.

 

وی با بیان اینکه آن زمانی که کشوری بخواهد با زور نظامی‌اش از ایران اسلامی سهم‌خوانی کند، گذشته است، اضافه کرد: امروز با حضور شما جوانان که هم در حوزه دانش و هم در بستر فعلی نظامی کشور، محصول سال‌ها تجربه را به مدرن‌ترین موشک‌ها و پهپادها تبدیل می‌کنید، دیگر کسی با ما از نگاه مقتدرانه و زورگویانه سخن نمی‌گوید.

 

سردار مرادحاجتی، با اشاره به اینکه باید قدر این صلابت و قدرت موشکی را بدانیم، خاطر نشان کرد: البته باید تلاش شود در دیگر حوزه‌ها از جمله اقتصاد و معیشت مردم هم تا همین سطح، خودمان را مستقل و بی‌نیاز کنیم.

 

وی با بیان اینکه مردم فهیم و بصیر ما باید طعم پیشرفت و اقتدار را لمس کنند، ادامه داد: این طعم خوش را در حوزه نظامی دیده و لمس کرده‌اند و به آن هم افتخار می‌کنند اما باید در دیگر حوزه‌ها هم متوجه صلابت ایران اسلامی بشوند تا دشمن نتواند از ضعف‌های موجود ما علیه ما و افکار عمومی ملت بهره ببرد و سوءاستفاده کند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان در فضایی دوستانه به سوالات و ابهامات دانشجویان پاسخ داد.

 

کد خبر 1254951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha