دومین جشنواره «امامت و مهدویت» در خراسان شمالی برگزار می شود

دومین جشنواره «امامت و مهدویت» با عنوان «آواها و نواهای نبوی» از سری جشنواره‌های علمي، فرهنگي امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی سه شنبه نهم اسفندماه برگزار می شود.

جواد عبدی -معاون فرهنگی، دانشجویی واحد دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: دومین جشنواره «امامت و مهدویت» با عنوان «آواها و نواهای نبوی» از سری جشنواره‌های علمي، فرهنگي امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی فردا سه شنبه نهم اسفندماه ساعت 9 صبح در محل سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه 142 اثر به دبيرخانه جشنواره امامت و مهدويت با محوريت آواها و نواهاي نبوي رسیده است، افزود: جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی، دانشجویی واحد دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، بخش رقابتی را شامل محورهای مداحی، منقبت خوانی، چاووش خوانی، ابتهال، مرثیه سرایی و تواشیح است و بخش غیررقابتی را همراه با تجلیل ویژه از پیشکسوتان، توان‌یابان و کودکان معرفی کرد.

 

عبدی با بیان اینکه در بخش نواهای نبوی، تقدیر از تکنوازی و گروه‌نوازی انجام خواهد شد، اظهارکرد: در بخش گروه نوازی هشت برگزيده و در بخش تکنوازی 6 برگزيده معرفي و تقدیر خواهد شد.

 

وی بیان کرد: در بخش آواها هم از سه پیشکسوت و مداح و سه هنرمند موسیقی مقامی تجلیل می شود.

کد خبر 1254955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha