هشتمین دوره جشنواره جایزه فیروزه ای برگزار می شود

هشتمین دوره جشنواره جایزه فیروزه ای با هدف حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی، اسلامی در سه محور و چهار قالب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، هشتمین جشنواره جایزه فیروزه ای با هدف حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی با الگوی ایرانی و اسلامی در سه محور و چهار قالب برگزار می‌شود و حوزه‌هایی چون ایده‌های استارتاپی، کسب‌وکارهای نوپا و کسب‌وکارهای تجاری شده را در قالب های اسباب بازی، عروسک، نوشت افزار و هدایای فرهنگی هدف قرار داده است.

 

اهدافی که این رویداد دنبال می‌کند شامل ترویج تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی، تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت ها و نیازهای کشور، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع فرهنگی، زمینه‌سازی به منظور هم‌افزایی شرکت‌های فعال در حوزه صنایع فرهنگی، رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور اشاره کرد.

 

معرفی فعالان صنایع فرهنگی به جامعه و نهادهای خصوصی، پشتیبانی و حمایت از محصولات فرهنگی تولید شده در استان‌ها و مطرح کردن آن در سطح ملی و بین المللی و ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده‌ها با افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی و اسلامی از دیگر اهداف این رویداد است.

 

متقاضیان شرکت در جشنواره فیروزه می توانند برای دریافت اطلاعات مربوط به پایگاه الکترونیکی اداره کل مجامع، تشکلها و فعالیتهای فرهنگی به آدرس https://majame.farhang.gov.ir مراجعه نموده و ازاین طریق اطلاعات لازم را کسب نمایند. برگزاری جشنواره حمایت از کالاها و محصولات فرهنگی استانها به صورت مجازی از طریق زیرساخت الکترونیکی https://platzaar.ir  که دبیرخانه جشنواره کالاهای فرهنگی مستقر در اداره کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی طراحی نموده است، انجام خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: بارگذاری اطلاعات اثر و یا آثار متقاضیان شرکت در جشنواره استانی با ورودبه لینک فوق الذکر انجام پذیر خواهد بود.

 

کد خبر 1255033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha