تقدیر از برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی با حضور رییس جمهور

همزمان با برگزاری سی و ششمین دوره جشنواره خوارزمی امروز با حضور رییس جمهور از برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، همزمان با برگزاری سی و ششمین دوره جشنواره خوارزمی امروز (سه شنبه ۹ اسفند) با حضور رییس جمهور از برگزیدگان جشنواره جوان خوارزمی تقدیر می‌شود. در این دوره جشنواره نوآوری و فناوری نیز اضافه شده که تقدیر از برگزیدگان این جشنواره نیز از دیگر برنامه‌های این رویداد به شمار می‌رود.

 

بنابراین گزارش، جشنواره بین‌المللی خوارزمی رویدادی برای شناسایی و معرفی طرح‌های برتر ملی و قدردانی از دانشمندان، پژوهشگران و نوآورانی است که با دانش و نوآفرینی‌های ذهنی و عملی خود دنیای پرتلاطم امروز را به محلی روشن‌تر و امن‌تر می‌برند. این جشنواره که بنیان آن در سال ۱۳۶۶ بنا نهاده شد، یکی از باسابقه‌ترین جشنواره‌های علمی کشور محسوب می شود و اولین دوره آن در سال ۱۳۶۶ با ارائه طرح‌های ملی برگزار شد و در پنجمین دوره در سال ۱۳۷۰ با شرکت طرح‌های ملی و بین‌المللی برگزار شد و از دوره سیزدهم که در سال ۱۳۷۸ بوده است،  علاوه بر طرح‌های ملی و بین‌المللی طرح‌های ایرانیان مقیم خارج نیز به آن اضافه شد.

 

کد خبر 1255050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha