زیست عفیفانه جامعه با پذیرش عفاف و حجاب به عنوان یک امر الهی ممکن است

جابری انصاری با اعلام خبر راه یابی طرح های ایرانی اسلامی به کارگروه مد و لباس استان البرز گفت: زیست عفیفانه جامعه با پذیرش عفاف و حجاب به عنوان یک امر الهی ممکن است.

سعید جابری انصاری در خصوص اهمیت فعالیت کارگروه مد و لباس استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: حجاب و عفاف یکی از ارکان نظام انقلاب اسلامی است امری که مختص تمامی آحاد جامعه اعم از زن و مرد است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: راه اندازی نمایشگاه دائمی حجاب و عفاف به عنوان یکی از برنامه های فرهنگی استان در دستور کار متولیان و برنامه ریزان فرهنگی در سطح استان البرز است.

 

وی با اشاره به اهمیت مقوله حجاب اظهار کرد: جامعه امروز با هدف احترام به جایگاه بانوان نسبت به مسئله عفاف و حجاب بیش از همیشه الزام دارد و برای تحقق این امر از برنامه های تبیینی فرهنگی و هنری با هدف تحقق جامعه عفیفانه بهره برداری می کند.

 

وی توضیح داد: کارگروه حجاب و عفاف استان البرز در راهکاری فرهنگی با اهمیت بخشی به طرح های ایرانی اسلامی راه اندازی شده است و در این مسیر توجه به تبیین حجاب در جامعه به عنوان هدف و غایت کلی این مجموعه در نظر گرفته شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: کارگروه مد و لباس استان البرز با استقبال از طرح های ایرانی اسلامی با هدف جامعه و زیست عفیفانه از موسسه ها و فعالان این حوزه دعوت به عمل می آورد.

کد خبر 1255070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha