پویش بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی

پویش «حکیم نظامی گنجوی» به مناسبت بزرگداشت و با هدف معرفی این شاعر بزرگ، از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباس سرشته -سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: به مناسبت ۲۱ اسفندماه سالروز گرامیداشت حکیم نظامی گنجوی، شاعر و داستان‌سرای توانای پارسی‌گوی ایران، پویش نظامی‌خوانی با همکاری آموزش و پرورش خراسان شمالی برنامه ریزی شده است.

 

وی افزود: دانش آموزان دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم می توانند با ارسال فیلم کوتاه ۳ تا ۵ دقیقه ای با موضوع بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی در این پویش شرکت کنند.

 

حجت الاسلام سرشته، بخش های پویش را شامل نقالی از متن مشخص شده، خواندن اشعار نظامی گنجوی در مراسم آغازین، کلاس درس و جشن های مدرسه و خواندن انشاء درباره نظامی گنجوی اعلام کرد.

 

سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی مهلت ارسال آثار را تا 15 اسفندماه جاری اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق برنامه شاد به شماره 09157160433 ارسال کنند.

 

وی اظهارکرد: از نفرات برگزیده هر مقطع با اهدای جایزه در مراسم بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی تجلیل خواهد شد.

کد خبر 1255132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha