روحانیون ارتباطات خود را در جامعه گسترش دهند

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: روحانیون در راستای تحقق اهداف و اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی خود، باید ارتباطات خود را گسترش داده و از ظرفیت آن بهره گیری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی- مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان- صبح امروز(۹ اسفند) در سفر به هیرمند، در دیدار با روحانیون مستقر این شهرستان که در محل اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، افزود: هر کس در جامعه ارتباطات بیشتری دارد، قدرت بیشتری نیز برخوردار است و براین اساس یکی از اولویت های یک روحانی و طلبه، افزایش ارتباطاتش است.

 

 وی ادامه داد: برای اجرای بهترین برنامه و تحقق اهداف خود، باید از تمام توان و ظرفیت هایمان بهره گیری کرده و کوتاهی نکنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در پایان ضمن شنیدن درخواست ها و مشکلات و توانمندی های روحانیون هیرمند، راهکارهایی برای حل مشکلاتشان ارائه و برای رفع برخی از مسائل مطرح شدن قول پیگیری داد.

شایان ذکر است مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان به همراه هیئت همراه در سفری یک روزه، صبح امروز به منطقه سیستان سفر کرده و برنامه تودیع و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی، دیدار با امام جمعه و فرماندار هیرمند، دیدار با بخشدار و رئیس شورای هئیات مذهبی استان، دیدار با روحانیون مستقر زابل، شرکت در مراسم تجلیل از فعالین مراسم معنوی اعتکاف در زابل و غیره را در برنامه سفر خود دارد.

کد خبر 1255152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha