کارگاه آموزشی جوانی و افزایش جمعیت در خرم آباد برگزار شد

فرماندار خرم آباد، گفت: کارگاه آموزشی جوانی جمعیت با رویکرد فرزندآوری در شهر خرم آباد برگزار می شود.

محمد باقر احمدی چگنی امروز در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: سلسله کارگاه های آموزشی جوانی جمعیت و فرزندآوری با رویکرد افزایش فرهنگ فرزندآوری در خرم آباد در حال برگزاری است.

 

فرماندار خرم آباد با اشاره به  منویات مقام معظم رهبری در باب جوانی جمعیت، افزود: کاهش جمعیت از دسیسه های بیگانگان  است.

 

وی همچنین با اشاره به آیات و روایات دینی در باب برکات فرزندآوری، خاطرنشان کرد: آموزش وتغییر سبک زندگی در راستای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ فرزند آوری ضروری است.

 

احمدی با بیان اینکه تمرکز بر چرخه حیات خانواده در پیاده سازی سیاست های جوانی جمعیت ضروری است ادامه داد: در این خصوص باید از ظرفیت روانشناسان، صاحب نظران، رسانه‌ها و فضای مجازی ،هنرمندان، ورزشکاران، خیریه‌ها، تشکل‌های مردم‌ نهاد، موسسات فرهنگی و مذهبی بهره برد.

 

وی بیان کرد: این دوره های آموزشی با محوریت امور زنان و خانواده فرمانداری خرم آباد و همکاری حوزه علمیه، تبلیغات اسلامی،مرکز بهداشت  و آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرستان خرم آباد در دبستان لاله ۲ شهر خرم آباد برگزار شد.

 

فرماندار خرم آباد ادامه داد: این دوره آموزشی با حضور متخصصین حوزوی و طب اسلامی برای مادران دانش آموز مقطع ابتدایی در حالبرگزاری است.

 

کد خبر 1255162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha