اعزام ۱۰۰ هزار نفر به اردوی راهیان نور دانشجویی

مفرد با بیان اینکه ظرفیت راهیان نور به گروههای جهادی اضافه می شود، گفت: امسال ۱۰۰ هزار نفر به اردوهای راهیان نور دانشجویی از اوایل اسفند تا پایان سال اعزام می شوند.

صادق مفرد، عضو شورای عالی جهاد سازندگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان  با اشاره به فعالیتهای گروههای جهادی و نمایشگاه دستاوردهای جشنواره ملی جهادگران گفت: این جشنواره برترین های قله های حرکتی جهادگران در سال گذشته را به نمایش گذاشت و برترین ها را روایت کرد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با اشاره به آغاز ماه رمضان همزمان با فرارسیدن سال نو در مورد اردوهای راهیان نور دانشجویی گفت: امسال حرکت جهادی به معنای اردوهای متداول جهادی کمرنگ تر است و اقدامات جهادی در حاشیه شهرها پررنگتر شده است و در منطقه هویزه و خوزستان ظرفیت راهیان نور به اردوهای جهادی متصل می شود.

 

عضو شورای عالی جهاد سازندگی گفت: در سال 1402 پویش به بلندای سرو در راهیان نور اجرا می شود و به یاد هرکدام از شهدای دانشجو و طلبه یک نخل برای تامین معیشت در مناطق مختلف در منازل مسکونی مردم کم برخوردار کاشته می شود.

 

 

مفرد تصریح کرد: امسال ۱۰۰ هزار نفر اعزام به اردوهای راهیان نور دانشجویی صورت می گیرد.  .اعزام اردوهای راهیان نور از اوایل اسفند تا پایان سال ادامه دارد که به مناطق آبادان خرمشهر، هویزه است

 

 

وی با اشاره به زلزله خوی گفت: برای استمرار کمک رسانی به مردم خوی قرارگاهی در آنجا شکل می گیرد تا نیازهای مردم در آن منطقه تامین شود.

کد خبر 1255192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha