شب شعر ایثار در قزوین برگزار شد

در راستای برگزاری هفتمین کنگره بین المللی شعر ایثار، شب شعر ایثار با حضور شعرای ملی و بین المللی در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سمیه اسمعیلی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین- شب گذشته (سه شنبه 9 اسفند) در مراسم شب شعر ایثار که در سالن جلسات بنیاد  شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از رسالت های خود می داند از این رو هر ساله برنامه های مختلفی را برای ترویج این مهم برگزار می کند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: با همین رویکرد هم هفتمین کنگره بین المللی شعر ایثار در استان قزوین برپا شده که برای این کنگره از ابتدای دی ماه فراخوان داده شد و خوشبختانه شاعران متعددی آثار خود را به این کنگره ارسال کردند.

 

وی عنوان کرد: شب شعر ایثار هم در راستای هفتمین کنگره بین المللی شعر ایثار برگزار شده است که علاوه بر این شب شعر، برنامه هایی همچون یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شب شعر خاتم سلیمانی 2، تجلیل از مادران و همسران شهدا و محافل مختلفی در حوزه شعر ایثار برگزار شد.

 

اسمعیلی یادآور شد: ان شاالله مراسم اختتامیه کنگره بین المللی شعر ایثار چهارشنبه 10 اسفند ماه با حضور شاعران و مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است در این مراسم تعدادی از شاعران به قرائت اشعار خود پرداختند.

 

کد خبر 1255241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha