دوره آموزشی ماه برای هیئت ها و تشکل های دینی لرستان برگزار می شود

رضایی پور گفت: دوره آموزشی ماه، با رویکرد توانمند سازی هیئت ها و تشکل های دینی برگزار می شود.

مسلم رضایی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: دوره آموزشی ماه، دوره‌ای برای هیأت‌ها، سمن‌ها و مجموعه‌های مردم نهادی است که ظرفیت اصلی تشکل‌های دینی فرهنگی را می‌دانند و در جامعه پیرامون خویش کنشگری اجتماعی و فرهنگی دارند.

 

وی افزود: این دوره با حضور اساتید برجسته کشوری  با تقسیم بندی کشور به ده پهنه، ویژه کلیه فعالان جامعه هیأت و مجموعه‌های فرهنگی و تشکل‌های مردمی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

مسئول بنیاد دعبل خزایی استان لرستان با بیان اینکه دوره معرفت و مهارت افزایی هیئت ها و تشکل های دینی با اشاره به عملکرد اجتماعی و فرهنگی بسیاری از هیات های مذهبی، گفت: برخی از مجموعه هایی که در قالب هیات و تشکل های مذهبی تشکیل می شوند، علاوه بر مراسم مناسکی، در سطح استان های خود برنامه ریزی هایی دارند و در زمینه های فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار هستند.

 

وی ادامه داد: آموزش ها برای مدیران، مسئولان رسانه ها، مسولان بخش تربیتی و مسئولان بخش بانوان هر تشکل خواهد بود که به صورت جداگانه با حضور اساتید برگزار می شود و پیش بینی می شود حدود هزار و ۵۰۰ تشکل و ۶ هزار نفر از اعضای تشکل ها در این دوره شرکت کنند.

 

رضایی پور اظهار کرد: اگر مجموعه و یا تشکل شما هم فعالیت اجتماعی و فرهنگی دارد برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره به وبگاه اینترنتی www.roshdheyat.ir مراجعه کرده و یا عدد 8 را به سامانه 10004615 ارسال نمایید.

کد خبر 1255269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha