کارگاه " خانواده موفق" در دانشگاه سیستان و بلوچستان

مدیر اجرایی مرکز خانواده پایدار دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه " خانواده موفق" در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

هدایت وحیدی، مدیر اجرایی مرکز خانواده پایدار دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری کارگاه" خانواده موفق" ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه و خانواده آنها و والدین دانش آموزان مدارس دانشگاه خبر داد.

 

وحیدی اظهار داشت: این کارگاه چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه ساعت ۱۹ الی ۲۱ در محل تالار ملاصدرا دانشکده ادبیات زاهدان برگزار می شود.

 

وی افزود: در این کارگاه از دکتر شاهین فرهنگ، دارای دکترای روانشناسی تربیتی از دانشگاه هاروارد آمریکا، به عنوان مدرس دعوت شده است.
 

مدیر اجرایی مرکز خانواده پایدار دانشگاه  بیان داشت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان در راستای رویکرد جامعه محوری خود، مرکز خانواده پایدار را با همکاری واحدها و سازمان های مرتبط با موضوع ازدواج و خانواده راه اندازی نموده است. رویکرد این مرکز تسهیل گری اجتماعی است. و در این راستا چهار نوع خدمات آموزشی، مشاوره، همسان گزینی و تسهیلات ازدواج را ارائه می دهد.

 

وحیدی یادآور شد: این مرکز تاکنون موفق به برگزاری دوره های متعدد آموزشی تخصصی ازدواج ویژه دانشجویان مجرد و متاهل و همچنین دوره های سبک زندگی اسلامی،تربیت فرزند، مهارت های ارتباطی همسران و... ویژه اساتید، کارکنان، دانشجویان متاهل و... شده است و همچنین در این مرکز مشاوره های متعدد با موضوعات مختلف ویژه دانشگاهیان صورت گرفته است و تا کنون ۵۰ عدد جهیزیه به دانشجویان اهدا شده است.

کد خبر 1255279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha