جهاد تبیین با اتخاذ رویکرد تربیتی و توجه ویژه به سند تحول بنیادین محقق خواهد شد

ناظمی جلال گفت: امروز و در گام دوم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین ارجح و اهم مسائل است که جز با داشتن رویکرد تربیتی و توجه ویژه به ساحت های شش گانه سند تحول که مبتنی بر تربیت اسلامی است محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، هاشم ناظمی جلال – مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان- در همایش طلایه‌داران عرصه امور تربیتی که در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزارشد، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی اظهار کرد: امروز سالروز تاسیس نهادی است که قدمتی به تاریخ انقلاب دارد؛ نهادی که همواره منشا برکت بوده و در طول این مدت بزرگ مردانی را تحویل جامعه داده است.

وی عنوان کرد: تربیت و نهاد امور تربیتی اساس نظام تعلیم و تربیت، و مورد تاکید بزرگان دین و انقلاب بوده است به طوری که در اسناد فرادستی آموزش و پرورش به ویژه درسند تحول بنیادین بسیار مورد تاکید قرار گرفته و در تمامی ساحت‌های شش گانه سند، تربیت جزء لاینفک و تفکیک ناپذیر آن است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با گریز به مساله جهاد تبیین و نقش آن در تربیت خاطرنشان کرد: امروز و در گام دوم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین ارجح و اهم مسائل  است که جز با داشتن رویکرد تربیتی و توجه ویژه به ساحت های شش گانه سند تحول که مبتنی بر تربیت اسلامی است محقق نخواهد شد.

ناظمی جلال در پایان سخنانش خطاب به معاونین و مربیان پرورشی حاضر در سالن عنوان کرد: شما امروز وظیفه سنگینی را بر عهده دارید و آن هم این است که مقوله تربیت را تنها به زمان خاص و مکان خاص محدود نکنید بلکه همواره و در هر زمان و مکانی که فرصت دست داد به این امر بپردازید.

کد خبر 1255296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha