چاپ سالانه ۶۰ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در خوزستان

سردار مرادحاجتی گفت: هدف ما رسیدن به حدنصاب حداقل ۶۰ عنوان کتاب در سال است و به همین منظور، ضمن چاپ ۴۲ عنوان کتاب، آمادگی داریم تا پایان سال ۱۸ عنوان دیگر را چاپ و منتشر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار عبدالرضا مرادحاجتی، امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، کتاب را رسانه‌ای ماندگار برای همه نسل‌ها دانست و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 42 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و با موضوعات شعر، خاطره، داستان و پژوهش در رده سنین کودک، نوجوان و بزرگسال توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و مراکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر، دزفول و آبادان تالیف و چاپ شده است.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: تمامی این آثار به قلم نویسندگان عمدتا جوان استان خوزستان و به روایت رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا جمع آوری و تدوین شده است.

 

وی اضافه کرد: هدف ما رسیدن به حدنصاب حداقل 60 عنوان کتاب در سال است و به همین منظور، آمادگی داریم تا پایان سال 18 عنوان کتاب دیگر را چاپ و منتشر کنیم.

 

سردار مرادحاجتی تاکید کرد: واحد ادبیات و انتشارات ما آمادگی دارد به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و همچنین ترویج فرهنگ دفاع مقدس از نویسندگان استان و به خصوص جوانان جهت همکاری دعوت به عمل آورد.

 

وی تصریح کرد: یکی از رویکردهای نوین ما در حوزه ادبیات، انتشار کتب صوتی است. به همین منظور طی سال گذشته هشت عنوان کتاب صوتی را منتشر کردیم و 10 اثر دیگر را نیز در دست اقدام داریم که به زودی منتشر می‌شوند.

 

کد خبر 1255323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha