اخلاص در گفتار و رفتار عامل موفقیت در عرصه‌های مختلف است

سردار عبدالله پور اخلاص در گفتار و رفتار را عامل موفقیت در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: داشتن خلوص در کارها خصیصه مسئولان و تمام کارگزاران نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور - فرمانده سپاه قدس گیلان- امروز(چهارشنبه، ۱۰ اسفند) در دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صادقین در سالن اجتماعات مرکز عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان، اخلاص در کارها را نشانه وحدت در امور دانست و گفت: داشتن خلوص در کارها خصیصه مسئولان و تمام کارگزاران نظام است و باید به این امر توجه بیشتری داشته باشند.

 

وی اخلاص در گفتار و رفتار را عامل موفقیت در عرصه‌های مختلف دانست و بر پاسخگویی به شبهات تاکید کرد و افزود: دشمنان همواره در حال شبهه‌افکنی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان هستند و که باید با جهاد تبیین این مسائل را رفع شبهه کرد.

 

عبدالله پور با بیان اینکه بیش از یکصد پایگاه مقاومت نیمه کاره در استان وجود دارد تصریح کرد: در طول هفت سال گذشته تلاش کردیم تا تمامی این پایگاه‌های مقاومت بسیج را تکمیل کنیم و اکنون تنها ۱۶۷ پایگاه نیمه تمام در گیلان داریم.

 

حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان- نیز در این مراسم با اشاره به هجمه دشمن علیه سپاه پاسداران، این هجمه‌ها را نشان دهنده میزان قدرت این نهاد انقلابی در بین ملت‌های آزادی‌خواه دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ و نگهبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به همین دلیل توسط استکبار و آمریکا تحریم شده و مورد هجمه‌های گوناگون قرار گرفته است.

 

وی بر لزوم توجه به حفظ وحدت در کشور توسط ارکان‌های مختلف انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: تمام سربازان و پاسداران در کنار مردم هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد آرامش در جامعه و حفظ این نظام مقدس دریغ نمی‌کنند.

 

محمدی تاکید کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه عقیدتی و سرگروه‌های صادقین و صالحین در عرصه تبلیغ، بسیار مهم و ضروری است و باید با استفاده از تجارب اساتید حلقه‌های با کیفیت تری را در شهرستان‌ها تشکیل داد.

 

کد خبر 1255356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha