پیش بینی شرکت بیش از ۱۰۰ هزار نفر در سفرهای راهیان نور

بهادری جهرمی با اشاره به آغاز سفرهای راهیان نور گفت: سال گذشته با توجه به محدودیت های کرونایی کمتر از ۵۰ هزار نفر شرکت کرده بودند که امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار نفر در این سفرها شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه ۱۰ اسفند) در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به فرارسیدن روز جوان از برنامه ریزی برای این روز خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره جوان برتر ایرانی در ۱۲ موضوع در تمامی مراکز استان‌ها در هفته آتی از این برنامه‌ها برای این روز است. در این جشنواره جوانان برتر مورد تقدیر قرار می‌گیرند که ویژگی‌های خاص و اقدامات خاص را در قالب‌هایی که از پیش تعیین شده، داشته و انجام داده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه های دستاوردهای جوانان در سراسر کشور به مناسبت روز جوان برگزار می شود، گفت: از دیگر برنامه ها برای این روز برگزاری اردوهای بازدید برای مراکز علمی است. برنامه حوزه ورزش و جوانان در این هفته بسیار گسترده تر است که وزارتخانه اطلاعات بیشتری ارایه خواهد کرد.

 

 

بهادری جهرمی با اشاره به آغاز سفرهای راهیان نور و بیان اینکه در سطح دانش آموزی و دانشجویی پیش‌بینی افزایش جدی در این سفرها را داریم، گفت: سال گذشته با توجه به محدودیت های کرونایی کمتر از ۵۰ هزار نفر شرکت کرده بودند که امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار نفر در این سفرها شرکت کنند. همچنین سفرهای راهیان پیشرفت هم برای بازدید از دستاوردهای کشور برگزار می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1255374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha