زمینه اشتغال ۱۰خانواده بی‌سرپرست توسط مسجد روضه‌الرقیه جیرفت فراهم شد

امام جماعت مسجد روضه الرقیه جیرفت گفت: با جلب کمک های مردمی در چند ماه گذشته، زمینه اشتغال ۱۰ نفر از بانوان بی سرپرست فراهم شده است.

حجت الاسلام علیرضا فراشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان جنوب کرمان، با بیان اینکه یکی از کارکردهای مسجد تراز اسلامی، کارکرد اجتماعی آن است، گفت: در نهضت بازگشت به مساجد سعی کردم در راستای احیای کارکردهای اجتماعی مسجد برای رفع مشکل اشتغال بانوان بی سرپرست گامی هر چند کوچک بردارم.

 

 

 

امام جماعت مسجد و حسینیه روضه الرقیه جیرفت افزود: به همین منظور با جلب کمک های مردمی در چند ماه گذشته زمینه اشتغال ۱۰ نفر از بانوان بی سرپرست فراهم شده است.

 

وی بیان کرد: از آنجایی که این بانوان با حرفه ای به جزء پخت نان آشنا نبودند بنابراین برای آن دسته از این بانوان ساکن شهر تنور گازی و بانوان ساکن روستا نیز تنور گلی خریداری کردم.

حجت الاسلام فراشی ابراز کرد: برای این که به توانند به یک اشتغال پایدار و درآمدزا دست یابند در ابتدا کیسه های آرد رایگان در بین آنها توزیع شد.

امام جماعت مسجد و حسینیه روضه الرقیه جیرفت اظهار کرد: کنون نیز به صورت ماهانه آرد سهمیه ای و نیم بها در اختیار آنها قرار داده می شود.

وی در پایان گفت: به لطف خداوند اکنون بانوان بی سرپرست با پخت نان سنتی مشتری زیادی دارند و با کسب درآمد ماهانه از این طریق، خرج و مخارج زندگی خود و فرزندانشان را تامین می کنند.

کد خبر 1255443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha