پویش و جشن بزرگ «سلام یا مهدی (عج)» برگزار می شود

دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: پویش و جشن بزرگ «سلام یا مهدی (عج)» در آستانه نیمه شعبان ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب عصر امام زمان (عج) برگزار می شود.

علی حسن زاده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش و جشن بزرگ «سلام یا مهدی (عج)» در آستانه نیمه شعبان ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب عصر امام زمان (عج) برگزار می شود.

 

دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) تصریح کرد: این جشن با حضور «محمد اسداللهی» روز دوشنبه 15 اسفندماه از ساعت 15 در مهدیه اردبیل برپا خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان در پویش نقاشی می توانند نقاشی خود را با موضوع امام زمان (عج) در روز مراسم به همراه داشته باشند.

 

حسن زاده خاطر نشان کرد: علاقمندانی که سرود و ارسال خوانش سرودهای مهدوی «لبیک یا مهدی (عج)» را ضبط کرده اند نیز می توانند از طریق شبکه های مجازی ایتا و روبیکا به شماره همراه 09213067640 ارسال کنند.

 

دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) افزود: از عموم مردم ولایی اردبیل دعوت می شود تا در این مراسم مهدوی حضور پرشور داشته باشند و برای تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) دعای فرج را زمزمه کنیم.

 

حسن زاده اضافه کرد: این برنامه فرهنگی با مشارکت دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان برگزار می شود.

 

کد خبر 1255468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha