مناطق عملیاتی دفاع مقدس محل تحول نفس است

صفوی با اشاره به اینکه راهیان نور یک جای پاک و مطهری است که غیرقابل توصیف می‌باشد گفت: فضای آنجا یک حرکت وضعی در وجود دانش‌آموزان دارد که محل تحول انفس است و می‌تواند دگرگونی عجیبی در افراد ایجاد کند.

سیدنادر صفوی-فرماندار رضوانشهر- در حشایه اعزام دانش آموزان به راهیان نور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: تمام پیشرفت‌های ایران در سطوح مختلف ثمره خون شهدای عزیز است

 

وی افزود: این فرصتی ارزنده برای دانش آموزان است تا با رشادت‌ها، جانفشانی‌ها، ایمان محکم و شجاعت وصف ناپذیر رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل آشنا شوند.

 

فرماندار رضوانشهر گفت: راهیان نور سبب آشنایی نسل جدید با آرمانهای نسل گذشته بوده و بهترین کار فرهنگی در این برهه بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس است چرا که نسل جدید جامعه متوجه می شود برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی چه جان‌هایی فدا شده است.

 

صفوی با بیان اینکه خون بهترین جوانان در اوج جوانی در این مناطق ریخته شده و سبب ارتقای جوانان در جنگ شد تصریح کرد: آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی دست جوانان است که نیاز می‌باشد به راهیان نور بروند تا از نزدیک با این مناطق آشنا شوند.

 

وی با اشاره به اینکه راهیان نور یک جای پاک و مطهری است که غیرقابل توصیف می‌باشد خاطرنشان کرد: فضای آنجا یک حرکت وضعی در وجود دانش‌آموزان دارد که محل تحول انفس است و می‌تواند دگرگونی عجیبی در افراد ایجاد کند.

 

 

کد خبر 1255501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha