بسیج ریشه در دین اسلام دارد

حجت الاسلام توکل گفت: بسیج ریشه در دین اسلام دارد همچنان که مسلمانان در صدر اسلام برای دفاع از خود و دیگران و سرزمین خود در مقابل کفار بسیج می شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام مجید توکل امروز پنجشنبه (۱۱ اسفند) در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم و دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گفت: بسیج در هر جایی که باشد با قدرت و به جا حاضر می شود.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: بسیج ریشه در دین اسلام دارد همچنان که مسلمانان در صدر اسلام برای دفاع از خود و دیگران و سرزمین خود در مقابل کفار بسیج می شدند.

 

ناصر طالبی، فرمانده سپاه ناحیه جهرم نیز در گوشه ای از سخنان خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: بسیجی بودن معیار و ملاکی است که بر اساس آن میزان تعهد و مسئولیت پذیری آن به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی سنجیده می شود.

 

وی افزود: لذا از کلیه دانشگاهیان اعم از اساتید ، کارکنان و دانشجویان بویژه بسیجیان عزیزخواست این دومهم اساسی و بنیادی را در خود ایجاد کرده و تقویت کنند.

 

در ادامه علی رحمانیان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز به ارائه عملکردی از فعالیت های این نهاد دانشجویی طی یکسال گذشته پرداخت و پیشنهادات خود را در راستای جذب هرچه بیشتر و فعالیت های بهینه تر عنوان کرد. 

 

در پایان از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مسئول بسیج دانشجویی جهرم تقدیر شد. 

کد خبر 1255521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha