این انقلاب بیمه امام زمان (عج) است / چهره های نفوذی دشمنان در اغتشاشات اخیر شناسایی شد

عیسی زاده گفت: این انقلاب بیمه امام زمان (عج) است و تاکنون در همه برهه ها دستی بوده که این انقلاب را از توطئه ها و فتنه ها نجات داده و این راه پیشرفت را تا آخر ادامه خواهیم داد و اجازه نمی دهیم که ترفند و حیله دشمنان به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مهدی عیسی زاده امروز (11 اسفندماه) در یادواره شهدای عملیات خیبر، شمالغرب و مدافعان حرم استان در مهدیه اردبیل گفت: جمهوری اسلامی با همسایگان خود بر پایه روابط دیپلماتیک مهر، مودت و دوستی بنیان نهاد و تلاش کرده تا روابط خوبی را با همسایگان خود داشته باشد.

 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما برخی از کشورها حرکت های مخالف این جهت را انتخاب کرده اند و تلاش می کنند تا با تجهیز شدن به اسلحه سخنان خود را به سمت زورگویی ببرند اما این را بدانند که برای مقابله با آنها فقط یک گردان از نیروهای حزب اللهی برای نابودی آنها کافی است کشورهای همچون اسرائیل، آمریکا و حتی اروپایی راه دشمنی و نفرت را انتخاب کرده اند.

 

وی اعلام داشت: ملت ایران اسلامی در سال 57 برای اهداف عالیه و معنوی و اعتقادی خود به پا خواست و امروز نیز با سپری کردن روزهای سخت در اوج جنگ و تحریم همچنان بر اهداف مبارزه و استقامت خود پافشاری می کند.

 

عیسی زاده افزود: این انقلاب بیمه امام زمان (عج) است و تاکنون در همه برهه ها دستی بوده که این انقلاب را از توطئه ها و فتنه ها نجات داده و این راه پیشرفت را تا آخر ادامه خواهیم داد و اجازه نمی دهیم که ترفند و حیله دشمنان به سرانجام برسد.

 

وی خاطر نشان کرد: همه تدابیر مقام معظم رهبری را در اغتشاشات اخیر دیدند و عفو معظم له زمینه مودت و غنیمت بزرگی بود و در این جریانات چهره های نفوذی دشمنان در کشور نیز دیده و شناسایی شدند.

 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمنان یقین بدانند که اگر مولایمان مقام عظمای ولایت نیم نگاهی و فرمان و اشارتی داشته باشند مطمئن باشید هیچ یک از شما در منطقه نمی توانید حتی نفس بکشید.

 

کد خبر 1255527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha