اجرای ۲۰۰ ویژه‌برنامه به مناسبت نیمه شعبان/ ظهور حضرت مهدی (عج) زمینه تعالی بشریت را فراهم می‌کند

حجت‌الاسلام دیلمی با اشاره به برنامه‌های اعیاد شعبانیه، گفت: بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه در این روزها و شب‌های پُر خیر و برکت با بهره‌گیری از ظرفیت‌ تشکل‌های دینی و انقلابی و مردمی، دستگاه‌های تبلیغی و شبکه‌های مردمی تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه ولادت حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) اظهارکرد: اداره کل تبلیغات اسلامی در راستای ارتقای معارف شناختی و بصیرت مهدوی و هم چنین نشاط مهدوی و اجتماعی، برنامه‌های مختلفی را برای گرامیداشت این ایام پیش‌بینی کرده است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بیش از ۲۰۰ ویژه برنامه در این روزها و شب‌های پُر خیر و برکت با بهره‌گیری از ظرفیت‌ تشکل‌های دینی و انقلابی و مردمی، دستگاه‌های تبلیغی و شبکه‌های مردمی تدارک دیده شده است.

 

وی افزود: این برنامه‌ها شامل برگزاری جشن‌های میدانی و محله محور، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نورافشانی، راه‌اندازی کاروان‌های قرآنی و اطعام مهدوی است.

 

به گفته حجت‌الاسلام دیلمی به مناسبت اعیاد شعبانیه پویش مردمی «همدلی مومنانه» نیز به‌منظور کمک به نیازمندان، تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و غیره در استان اجرا می‌شود.

 

وی به برخی دیگر از برنامه‌های ویژه ولادت مسعود حضرت ولیعصر (عج) اشاره کرد و گفت: در این ایام فضاسازی عمومی شهرها با رویکرد شاخصه‌های حکومت مهدوی خواهد بود. قرائت جمعی دعای عهد، اعزام مبلّغ و غیره از دیگر اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در این ایام است.

 

حجت‌الاسلام دیلمی با اشاره به این مضمون قرآنی که «حکومت از آنِ صالحان خواهد بود»، خاطرنشان کرد: با ظهور حضرت مهدی (عج) بستر رشد و تعالی بشریت فراهم خواهد شد و در این‌مسیر انقلاب اسلامی نیز به عنوان زمینه‌ساز تمدن اسلامی و حکومت مهدوی است.

 

 

کد خبر 1255615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha