وظیفه منتظران اصلاح جامعه است

حجت الاسلام شمسی فر، با بیان اینکه وظیفه منتظران حضرت مهدی(عج) اصلاح جامعه است، گفت: کسی که در این مسیر قدم می گذارد منتظر واقعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم آباد با تبریک نیمه شعبان اظهارداشت: وظیفه ما انتظار فجر است. 

 

امام جمعه موقت خرم آباد افزود: منتظر واقعی کسی است که خود، خانواده و جامعه را مهیای ظهور می‌کند. 

 

وی با بیان اینکه اصلاح جامعه وظیفه‌ای فردی و اجتماعی است، عنوان کرد: کسی که در این مسیر قدم می‌گذارد یک منتظر واقعی است و مانند کسی است که زیر بیرق امام زمان با دشمنان می‌جنگد. 

 

تربیت فرزند صالح از لازمه های انتظار است 

 

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه یکی از لازمه‌های انتظار تربیت فرزندان صالح است، خاطرنشان کرد: تربیت فرزند وظیفه ای سنگین بر دوش ماست.

 

وی ادامه داد: کسی که فرزند خود را بعنوان سرباز امام زمان راهی حوزه‌های علمیه می‌کند، کمک شایان در مسیر ظهور کرده است. 

 

امام جمعه موقت خرم آباد بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان با خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، شبانه روز در داخل و خارج از کشور برای امنیت و آسایش مردم خدمت می‌کنند و قدردان جانفشانی این عزیزان هستیم.

 

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، تصریح کرد: از این فرصت جوانی برای تحصیل، تهذیب و ورزش استفاده شود.

 

زمینه اشتغال جوانان فراهم شود

 

حجت الاسلام شمسی فر با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جوانان، اظهار کرد: مسئولان با کار جهادی باید زمینه اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان را فراهم سازند.

کد خبر 1255651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha