مجلس انقلابی به فکر حمایت از محرومان جامعه باشد

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: مجلس انقلابی به جای معاف کردن خانه‌های اشرافی ثروتمندان از مالیات، به فکر حمایت از محرومان و مستضعفان جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی- امام جمعه آستارا - در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان ضمن شرح بخش دیگری از صلوات شعبانیه به بیان فضیلت و ارزش معنوی این ماه پرداخت و به ضرورت بهره‌مندی از این فرصت معنوی تاکید کرد.

 

وی با تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، توجه به فرصت جوانی و بهره‌گیری از انرژی و توان جوانان در جامعه را از جمله اقدامات تاثیرگذار در رشد و ترقی کشور دانست و افزود: یکی از کلمات پرتکرار در کلام رهبر معظم انقلاب، کلمه «جوان» است و این خود بیانگر نگاه خاص امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به جوانان برای اداره کشور و مدیریت آینده انقلاب اسلامی است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر آستارا ولادت با سعادت منجی عالم بشریت و روز جهانی مستضعفان را تبریک گفت و تصریح‌کرد: ظهور منجی یک عقیده عمومی در همه ادیان و اعتقاد به غیبت و انتظار از عقاید خاص تشیع است.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: امید به ظهور منجی و اصلاح امور به دست حجت الهی، تحمل مشکلات و سختی‌ها را بر مومنان آسان می‌کند و برای رسیدن به مقام صبر و رضا باید ارتباط معنوی با امام زمان(عج) را در جامعه تقویت کرد.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به اقدامات دشمن در راه‌اندازی جنگ ترکیبی و شکست پروژه اغتشاشات، افزایش فشار اقتصادی به منظور ایجاد نارضایتی در جامعه را گام دوم این حرکت دانست که با محوریت بازار ارز و طلا شکل گرفته است.

 

وی با بیان‌اینکه تلاطم در بازار ارز اتفاقی نبوده و افزایش قیمت ارز و طلا باعث گرانی دیگر کالاها و افزایش تورم در جامعه شده است به اظهار نظر اخیر معاون اول رئیس جمهور واکنش نشان داد و گفت: این که برخی می‌گویند؛ بهتر از ما برای اداره امور ارزی کشور پیدا نمی‌کنید، استکبار و استبداد محض است.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی تاکید کرد: تحمل این همه تورم و گرانی نشان از نجابت ملت بزرگ ایران دارد. دولت لااقل وعده های خود جهت تحقق شعار ایران قوی را عملی کند و نگذارد مطالبات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب روی زمین بماند.

 

امام جمعه بندر آستارا در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه خود از مجلس انقلابی خواست؛ به جای معاف کردن خانه‌های اشرافی ثروتمندان از مالیات، به فکر حمایت از محرومان و مستضعفان جامعه باشد.

 

وی افزود: نمی‌شود پشت صندلی‌های سبز مجلس، شعار مرگ بر آمریکا سرداد ولی قوانین کاپیتالیسمی و سرمایه‌داری تصویب کرد.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی به سفر یک‌روزه وزیر راه و شهرسازی به شهرستان مرزی بندر آستارا جهت رسیدگی به وضعیت تردد و حل مشکل ازدحام تریلی‌های صادراتی اشاره کرد و گفت: بحمدالله در طول این مدت اقدامات خوبی صورت گرفته که بنده خودم با بازدیدهای مکرر میدانی از روند آن ها اطلاع حاصل کرده‌ام و امیدوارم که مشکلات و نواقص باقیمانده نیز با همت مسئولین محترم برطرف شود.

کد خبر 1255656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha