مسئولان به جوانان بیشتر اهمیت دهند

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: مسئولان به جوانان بیشتر اهمیت دهند و پدران و مادران هم به فکر آینده فرزندان خود بوده و زمینه رشد و پیشرفت آنها را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، امروز، ( ۱۲ اسفندماه)، در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان به جوانان بیشتر اهمیت دهند و پدران و مادران هم به فکر آینده فرزندان خود بوده و زمینه رشد و پیشرفت آنها را فراهم کنند.

امام جمعه ارومیه افزود: جوانان قدر دوره جوانی را بدانند و نگذارند این دوره به بطالت بگذرد و اشتغال، مسکن و ازدواج مهمترین مطالبات نسل جوان است.

این مسئول ادامه داد: هدف اصلی دشمن منزوی کردن ایران، به صفر رساندن صادرات ایران، ایجاد ناامنی داخلی در کشور و از بین بردن نفوذ ایران در منطقه بود که همه آن ها خنثی شد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود:  چون دشمن به اهداف خود در ایران نرسیده تمام توان خود را برای جنگ رسانه ای واقتصادی بکار گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: کنترل قیمت‌ کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم مهمترین کاری است که مسوولان باید در ابن دوره انجام دهند تا نقشه دشمنان نقش برآب شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین با اشاره به در پیش بودن ولادت حضرت صاحب الزمان (عج) گفت: جشن نیمه شعبان باید با شکوه بیشتری برگزار شده و در مساجد، منابر، مصلاها، بازار و اقصی نقاط شهر جلوه‌های زیبایی از ارادات و انتظار مردم به امام زمان (ع) نشان داده شود.

 

کد خبر 1255666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha