مسمومیت دختران و متهم سازی نظام اسلامی فتنه دشمنان است

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: مسمومیت دختران و متهم سازی نظام اسلامی فتنه دیگر دشمن است و میخواهد اینگونه القا کند که نظام جمهوری اسلامی ایران با همه دختران بد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام عظیم ابراهیمی - امام جمعه موقت شهرستان رودسر- امروز (جمعه ۱۲ اسفند) در خطبه‌های اول آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار داشت: مهمترین نشانه انسان باتقوا امام شناسی اوست و نمی‌توان گفت انسانی امام خود را نشناسد و بگوید که مومن است.

 

امام جمعه موقت شهرستان رودسر عنوان کرد: وقتی فرشته مرگ بر انسان تجلی کرد ممکن است در اثر آن فشاری که بر انسان وارد میشود حتی مومنان هم اسم پیغمبر و امامان خود را از یاد ببرند زیرا معرفت و علم ایشان نسبت به امامان و پیغمبر خدا صلوات الله علیه در دنیا کامل نبوده است.  

 

ابراهیمی ضمن اشاره به این فرموده نورانی پیغمبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه طلب علم واجب است اضافه کرد: امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف همه جا هستند و ما را می بیند و به خاطر گناهان ما گریه می‌کنند و در روایات داریم که امام صادق و امیرالمومنین علی( علیه السلام) موقع خواندن مناجات شعبانیه چگونه گریه می‌کردند و ضجه می‌زدند. 

 

وی در خطبه‌های دوم آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر ضمن توصیه همه نمازگزاران به رعایت تقوای‌ الهی و قدم برداشتن در راه امام و شهدا یادآور شد: ایام مبارک نیمه شعبان را در پیش رو داریم و انشالله خداوند متعال همه ما را جزو منتظران واقعی حضرت امام عصر (عج الله تعالی علیه) قرار دهد.

 

امام جمعه موقت شهرستان رودسر اذعان کرد: در ایام ولادت امام زمان(عج) ما به یاد سربازان گمنام امام زمان که بی نام و نشان در حال خدمت هستند می‌افتیم، لقبی که در وزارت اطلاعات امام خمینی( رحمت‌الله علیه) بنیانگذار آن بود. 

 

ابراهیمی افزود: در زمانی که منافقان داخلی ماهیت خود را نشان دادند و وزارت اطلاعات شکل گرفت تا آن فراز و فرودهای زیادی که جبهه نفاق و فتنه های متعدد داشت این سربازان گمنام بودند که بی هیچ نشانی در خط مقدم مبارزه قرار داشتند و واقعا این عنوان برازنده آنان است.

 

وی اذعان کرد: امام خمینی( رحمت‌الله علیه ) می‌فرمود: امیدوارم در قیامت خداوند مرا با بسیجیانم محشور کند و درباره سپاه هم فرمودند ایکاش من هم یک سپاهی بودم زیرا امام این مرجع تقلید به تمام معنا، این نهادها را مقدس می‌دانست و واقعا هم مقدس هستند.

 

امام جمعه موقت شهرستان رودسر با بیان اینکه در هفته احسان و نیکوکاری قرار داریم همه را به احسان و کمک به نیازمندان جامعه تشویق کرد و گفت: روز درختکاری را هم در پیش داریم و چه خوب است چنین مناسبت‌هایی را به خوبی ارج بنهیم زیرا جنگلها و منابع طبیعی سرمایه کشورمان محسوب می‌شوند و حفاظت از آنها از عهده مسئولان بلند همت بر می‌آید.

 

ابراهیمی با تاکید بر اینکه از همان ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تا جنگ تحمیلی هشت ساله علمای بسیار برجسته و شخصیتهای بسیار بزرگی به شهادت رسیدند عنوان کرد: ایکاش ما در دادن مسئولیت‌ها نیز افراد را چنین گلچین می‌کردیم تا افراد مومن مسئولیت‌ها را بر عهده بگیرند.

 

وی ضمن اشاره به مشکلات ارزی در کشور و  متزلزل شدن اقتصاد و زندگی مردم به واسطه این تحولات و نا به سامانی‌ها ادامه داد: بنده متخصص این حوزه نیستم اما این وضعیت واقعا زیبنده نظام اسلامی نیست در حالیکه مقام معظم رهبری بارها فرموده بودند نباید اقتصاد کشور وابسته به دلار باشد‌.

 

امام جمعه موقت شهرستان رودسر ضمن اشاره به فتنه سال ۸۸ و قضیه کهریزک افزود: آنهایی که در این انتخابات رای نیاوردند و می‌دانستند انتخابات سالم برگزار شده‌است چنان در طبل تقلب کوبیدند که خسارت‌های زیادی متوجه کشورمان شد و حتی ما نمی‌توانستیم مقابل کشورهای عربی که اصلا انتخاباتی ندارند سر خود را بلند کنیم.

 

ابراهیمی اغتشاشات امسال و سکوت بسیاری از خواص را اولین فتنه شکل گرفته در کشور خواند و تصریح کرد: طبق اظهارات اخیر رئیس جمهور از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم نرخ دلار حدود دو هزار تومان یا کمی بیشتر افزایش پیدا کرد اما از آبان امسال به این طرف نرخ دلار یکباره به نزدیک ۶۰ هزار تومان رسید و این همان فتنه دوم است.

 

وی اضافه کرد: دشمن و عوامل داخلی آن وقتی روی اغتشاشات نتوانستند نتیجه دلخواه خود را کسب کنند بنابراین آمدند و روی قضیه ارز سرمایه‌گذاری کردند در حالیکه ما سه گلوگاه ارزی در افغانستان، امارات و سلیمانیه عراق داشتیم.

 

کد خبر 1255668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha