استکبار با بهره مندی از التهاب اقتصادی بازار به دنبال منافع خود است

آیت الله حسینی همدانی با شااره به اهمیت حل و رفع مشکلات و دغدغه های اقتصادی مردم گفت: استکبار با بهره مندی از التهاب اقتصادی ایران به دنبال منافع خود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آیت الله حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه کرج با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: برنامه ریزی راهبردی نظام جمهوری اسلامی استفاده از جوانان است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: امروزه در بسیاری از نظام اجرایی کشور افراد زیر سال ۳۰ سال متصدی امور هستند؛ این مطلب نشان می دهد که سرمایه گذاری نظام اسلامی بر جوانان قرار دارد به ویژه در سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بار دیگر این مهم مورد توجه قرار گرفت. 

 

وی با اشاره به اهمیت بهره مندی از جوانان در بسیاری از امور توضیح داد: استکبار جهانی همواره در صدد آسیب وارد کردن به جوانان بوده و در این خصوص جهاد تبیین مهمترین راهبرد برای روشنگری قشر جوانان و نوجوان است. 

 

ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی در جریان مسمویت های سریالی

 

خطیب نمازجمعه کرج با اشاره به اهمیت هوشیاری مردم در برابر استکبار و فتنه های دشمنان اظهار کرد: استکبار قصد دارد با ایجاد اغتشاش در بازار، التهاب سازی و تنگنای معیشتی مردم القای بحران کند.

 

وی ادامه داد: مسمویت های سریالی با هدف اتهام زدن و ناکارآمد جلوه دادن نظام از اقداماتی اخیری است که دشمنان با هدف از بین بردن سرمایه های اجتماعی و اعتماد عمومی سعی در انجام آن هستند.

 

به گفته وی، دستگاه های امنیتی و قضای با درک پرهیز از تعلل و تأخیر ضروری است نسبت به این اقدام های خرابکارانه واکنش نشان دهند و وزارت بهداشت و آموزش و پرورش نیز با پذیرش مسئولیت این واقعه اطلاعات و گزارش های نهایی را به مردم ارائه دهند.

 

آیت الله همدانی تصریح کرد: عده ای نیز در فضای مجازی و حقیقی سعی دارند تا به نفع دشمن سخن بگویند در این میان رسانه های استکباری نیز سعی و تلاش خود را بر دامن زدن این هجمه ها در نظر دارند.

 

امام جمعه کرج توضیح داد: مسیر اقنلاب اسلامی در جریان پیشتازی خود قرار دارد ؛ ریشه های توطئه اسرائیل و آمریکا در طول این دوران یعنی چهار دهه از انقلاب اسلامی همواره دیده شده است.

کد خبر 1255669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha