دومین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور آران و بیدگل/ ۵۵۰ نفر به مناطق عملیاتی اعزام می شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل از برگزاری مرحله دوم اردوی راهیان نور با اعزام ۵۵۰ نفر از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل حسین دوست در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مرحله دوم اردوی راهیان نور با اعزام ۵۵۰ نفر از این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل افزود: مرحله نخست این اعزام، ویژه دانش آموزان به مددالهی با اعزام ۲۰۰  دانش آموز توسط حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده آران و بیدگل به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام شد.

 

حسین دوست افزود: اعزام در این مرحله در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۹ اسفند انجام خواهد شد و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج مراجعه کنند.

 

وی با اعلام اینکه یادمان‌های دفاع مقدس و مشهد شهیدان دفاع مقدس، امروز به یک میعادگاه بزرگ فرهنگی-تربیتی تبدیل شده است، اضافه کرد: حرکت فرهنگی انقلاب اسلامی و حفظ مسیر بالندگی آن نیازمند سرمایه‌گذاری، ترویج و تبلیغ درست مولفه‌های تاثیرگذار و فرهنگ‌ساز تاریخ است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: هر سال بزرگ ترین عملیات فرهنگی کشور با حضور میلیون‌ها نفر از زائران و عاشقان شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

حسین دوست افزود: راهیان نور در سال‌های پس از دفاع مقدس با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با فداکاری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان آن دوران و درک بهتر جانفشانی شهدا و رزمندگان در دفاع از کشور و اسلام پایه‌گذاری شده است.

کد خبر 1255686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha