توزیع ۳۰۰ سبد غذایی در سربیشه همزمان با اعیاد شعبانیه

لکزایی از توزیع بیش از ۳۰۰ سبد غذایی در شهرستان سربیشه در اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان بین محرومان خبر داد.

محمد رضا لکزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی مهم‌ترین رسالت جمعیت هلال‌احمر که در اساسنامه این جمعیت نیز کاملا مشخص شده و در بخش اول اهداف چهارگانه نیز آمده است را تسکین آلام بشری عنوان کرد.

 

لکزایی یکی از ویژگی‌های اجرا و انجام اقدامات داوطلبانه و بشردوستانه از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر را تقویت چشمگیر حس نوع دوستی و کمک به همنوعان اعلام کرد و گفت: با این هدف ۳۰۰ سبد غذایی بین محرومان و افراد کم بضاعت شهرستان سربیشه در اعیاد شعبانیه توزیع می شود.

 

وی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه با همکاری و مشارکت ستاد استان اقدام به تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ سبد غذایی به ارزش حدود ۵۰ میلیون تومان بین خانوداه های کم بضاعت و کم برخوردار در بخش های سربیشه، مود و درح  سطح شهرستان سربیشه خواهد کرد.

 

وی از دیگر اقدامات و برنامه ها در نیمه شعبان به برگزاری برنامه محوری در سربیشه، مود و درح اشاره کرد و گفت: در سربیشه و مود این برنامه محوری، در مهدیه و در درح در حسینیه سید الشهدای (ع) برگزار می شود.

 

فرماندار سربیشه با بیان اینکه جشن در روستاهای بزرگ شهرستان برگزار می شود، یادآور شد: برگزاری مراسمات و جشن های نیمه شعبان توسط یکصد هیأت شهرستان برگزار می‌شود.

 

لکزایی با بیان اینکه در تمامی جشن ها مسابقه و اهدای جوایز خواهیم داشت، افزود: برخی مراسمات همراه با اطعام خواهد بود.

 

وی نورافشانی، برپایی ایستگاه های صلواتی، کاروان های شادی، فضاسازی شهری و... را از دیگر برنامه های شهرستان در نیمه شعبان اعلام کرد.

 

 

کد خبر 1255723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha