پویش قرائت زیارت آل یاسین به مناسبت نیمه شعبان در کانون های مساجد همدان

حجت الاسلام عزیزی گفت: اجرای پویش سراسری قرائت زیارت آل یاسین با محور توسل به امام زمان(عج) در روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفند در برخی از کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام «علی عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان همدان گفت:  پویش سراسری قرائت زیارت آل یاسین  در روزهای 16 و 17 اسفند ماه  به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج در برخی از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان  اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: این پویش با محور توسل به حضرت ولیعصر(عج)  به مناسبت نیمه شعبان و همچنین 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به روايات نقل شده از اهل بيت (ع) در مورد تأثير دعاي همگاني و نيز بر اساس اهميت فوق العاده شب نيمه شعبان كه هم شب ميلاد آن امام رحمت و مهرباني و هم با فضيلت ترين شب سال پس از شب قدر است، اظهار داشت:  قرائت سوره يس و اهداء آن به آستان مقدس وليعصر ارواحنا فداه و خواندن زيارت سلام علي آل يس،  شب نيمه شعبان و  دعاي فرج  جهت تعجيل ظهور مولود نيمه شعبان  از دستورات دینی است.

 


 

 

 

کد خبر 1255727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha