۶۹۸ واحد مسکن محرومین در گیلان  افتتاح می‌شود

اهرابی از افتتاح ۶۹۸ واحد مسکن محرومین همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته کمیته امداد در گیلان خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، عباس اهرابی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان - امروز( شنبه، ۱۳ اسفند ) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خوشبختانه امید به زندگی در گیلان افزایش یافته است.‌

 

 

وی با بیان اینکه از ابتدای مهر تا کنون ۹۴ میلیارد تومان به مستمری بگیران پرداخت شده است گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز به یک هزار و ۹۳۲ زوج کم بضاعت جهیزیه اهدا شده و به نو دامادها حدود ۵۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

 

اهرابی ادامه داد: از ابتدای امسال ۴۰۰ واحد نصب گاز و یک هزار و ۱۰۰ واحد تعمیر شده است.

 

وی اذعان کرد: ۱۳۲۳ واحد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای محرومین در گیلان منعقد شده است که از این مجموع ۶۹۸ واحد همزمان با هفته کمیته امداد تحویل مددجویان خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه ۱۳ هزار نفر از مددجدیان گیلان در طرح ملی مسکن ملی ثبت نام کردند گفت: سال گذشته ۳۷۰ میلیارد تومان وام کم بهره به مددجویان پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد گیلان در بین دستگاه‌های دیگر رتبه نخست اشتغال زایی را دارد اضافه کرد: ۱۲ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی در گیلان داریم.

 

اهرابی احیا صنعت ابرایشم را از دیگر اقداماتی دانست که این نهاد در گیلان انجام داده است و گفت: ۲ هزار و ۸۴۶ یتیم تحت پوشش کمیته امداد گیلان قرار دارد.

 

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون ۴۴ میلیارد تومان زکات توسط عموم مردم به این نهاد پرداخت شده است.‌

 

اهرابی خاطرنشان کرد: ۱۲۷ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد که بسیاری از افراد تحت پوشش با دریافت وام های کم بهره اشتغال ایجاد کردند.‌

کد خبر 1255772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha