جوانان مومن انقلابی، مامور پیشرفت همه جانبه کشور هستند

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: جوانان مومن و انقلابی مامور پیشرفت همه جانبه کشور هستند و باید پرچم پیشرفت در دست جوانان باشد تا شاهد کسب موفقیت های بیشتری باشیم.

حجت الاسلام کاظم حریف -مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن تبریک ولادت حضرت عی اکبر(ع) که به نام روز جوان نامگذاری شده، اظهارکرد: امروز وظیفه جوانان این است که شناخت خوبی از عصر حاضر داشته باشند و این خود نیازمند مطالعه تاریخ کهن و پیشینیان است تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: جوانان باید سطح بینش، بصیرت، آگاهی، تحلیل و مطالعه خود را افزایش دهند تا مسیر درست را انتخاب کنند و جایگاه درست را در جامعه بشناسند و بر اساس همان رفتار و عمل کنند.

 

حجت الاسلام حریف با اشاره به دغدغه های امروز جوانان و ارئه راهکارهای مناسب توسط دولتمردان عنوان کرد: بیکاری و تاخیر در ازدواج آنان مهم ترین مشکل و دغدغه این قشر است که دولتمردان باید  شرایطی را فراهم کنند تا زمینه اشتغال، تحصیل، مسکن و ازدواج آسان تر آنان فراهم شود و بخشی از دغده های آنان حل شود تا با فراغ بال به سمت و سوی توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان با اشاره به اهمیت و نقش جوانان در جامعه از صدر اسلام تاکنون بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) نقش بسیار مهم و ارزنده ای برای قشر جوان قائل بود طوریکه اکثر مسئولیت ها را جهت تبلیغ و فرماندهی سپاه به آنان واگذار می کرد، در سالام نقش جوانان خطیر بود.

 

حجت الاسلام حریف اضافه کرد: همچنین در انقلاب اسلامی امام راحل(ره) با نقش و کمک جوانان توانستند به پیروزی دست یابند و در دفاع مقدس جوانان نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند که اکثر فرماندهی ها به دست آنان بود.

 

وی بیان کرد: امروز دانشمندان جوان در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و المپیادها خوش درخشیدند و همه جا حضور فعالی دارند و توانستند بسیاری از موفقیت های کشور را کسب و قله های پیشرفت را فتح کنند.

 

 

کد خبر 1255776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha